Hyppää sisältöön

Usein kysytyt

Tältä sivulta löydät tuotteidemme varastointi- ja toimitusehdot, tuoteselosteet, peruutustiedot sekä irtotuotteiden nouto-ohjeet. Lisäämme myös vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löytänyt etsimääsi, ota yhteyttä myyntipalveluumme.

Tuoteselosteet ja toimitusehdot

Toimitusehdot

Pakattu kuivike kuluttajille
Pakattu kuivike yrityksille

Tuoteselosteet

Huom! Pakattujen kuiviketurpeiden tuoteselosteet löydät tuotekohtaisilta sivuilta.

Purupelletin tuoteseloste

Tilauksen peruutus ja palautus

Pakatun kuivikkeen peruuttamisoikeus ja palautus

Usein kysytyt kysymykset

Varmista, että toimituspaikkaan on esteetön pääsy. Tien on syytä olla 4 m leveä ja vapaata ajokorkeutta ainakin 5 m. Talvella lumen tulee olla aurattu ja tien hyvä olla hiekoitettu. Varmista, että olet järjestänyt kuormalle riittävän purku- ja varastointitilan. Alle 12 kuormalavan toimituserissä huolehdimme kuorman purusta puolestasi. Suuremmissa toimituksissa purku on ostajan vastuulla ja purkaminen tulee hoitaa asianmukaisilla välineillä. Mikäli tilaat suuremman määrän ja tarvitset apua purkamisessa, voit halutessasi tilata purkupalvelun myyntipalvelumme kautta. Voit lukea tarkemmat ohjeet ja vaatimukset pakattujen kuivikkeiden toimitusehdoista. Turpeen toimitusohjeesta voit tarkistaa erimallisten purkupaikkojen sekä kuivikevaraston mitoitusohjeet.

Voimme käyttää kaupan yhteydessä saatuja yhteystietoja vastaavien tuotteiden markkinoimiseen asiakkaalle tietosuojaselosteen mukaisesti. Kysymme sinulta jokaisen tilauksen yhteydessä suostumuksen markkinointiin. Halutessasi voit peruuttaa uutiskirjetilauksen. Voit myös kieltää markkinointiviestit lähettämällä viestin osoitteeseen myyntipalvelu@vapo.fi. Kerro viestissäsi etunimi, sukunimi, sähköposti sekä mahdollinen asiasnumero. Tuotteidemme toimittamiseksi ja palveluidemme toteuttamiseksi tallennamme henkilötietoja asiakastietorekisteriin. Lue tietosuojaseloste.

ota yhteyttä

020 341 400
myyntipalvelu@neova-group.com

Myyntipalvelumme palvelee sinua arkisin klo 8–16. Tallennamme asiakaspuhelut koulutus- ja kehittämistarkoituksessa. Puhelun hinta mpm/pvm. Neova-konsernin muut yhteystiedot löydät osoitteesta www.neova-group.com/fi/yhteystiedot/